GTX

modelcode: B37D

bouwjaar:1988 kleur:Grijs (608) motor:1721 (F2N)

transmissie:5-bak (JB3) uitrustingsniveau: 0FX

 2011 Auto aangeschaft in Voorburg van een ander 9-11 Forum-lid.

Auto ziet er netjes uit en rijdt goed, het belangrijkste probleem is de carburateur.

29 april
  Na een hele tijd gerommeld te hebben met de oude carburateur en een andere Solex carburateur, geen goed resultaat.
06 juli Naar aanleiding van bovenstaande een Weber carburateur op de motor gemonteerd. Blijft nu netjes lopen.

Tevens de EGR-klep dicht gemaakt, omdat deze niet goed afsloot en valse lucht veroorzaakte.

Nu alleen nog koelslangen aansluiten op de carburateur.

De achterremmen zijn ook aan vervanging toe deze kunnen nu ook gedaan worden.

26 juli De koelslangen tbv carburateur aangesloten.

Het luchtfilter moet ook nog aangepast worden zodat deze op een Weber carburateur past.

2012 Nadat de fuseekogel en stuurhuishoes links vervangen zijn is deze weer voor een jaar goed gekeurd.  
15 februari
12 maart Remcilinders en voeringen achter vervangen inclusief remvloeistof vernieuwd.

2e trap van de carburateur afgesloten zodat deze niet meer kan blijven hangen.

Bijpass t.b.v. carburateur vervangen voor een ander soort plastic.

Hebben alleen niet genoeg koelvloeistof meer, dit dus morgen aanvullen.

 
20 oktober Besloten om deze te demonteren en de onderdelen te gebruiken voor het opknappen van de andere 11 GTX.  
27 oktober Begonnen met het demonteren, achterzijde en interieur.  
03 november Achteras, om deze onder een TXE van een clublid te bouwen.  
december Gedemonteerd en afgevoerd